dimarts, 5 de febrer del 2013

Guions per les tires còmiques.

COBONYA


  • Vinyeta 1:

El llàpis Nyapis i la goma Coloma s'estan barallant con de costum, el llàpis pinta i la goma li esborra tot. Però arriba l'estoig Boig i se'ls guarda dins per acabar amb les discusions.
Surten tots els personatges.
DIÀLEG:
Llàpis: Deixa d'esborrar tot el que escric, son paraules per gent intel·ligent, no com tu.
Goma: Esborraré tot el que em doni la gana.
(Entra l'estoig boig.)
Estoig: Prou de crits i baralles, tots dos cap dins.
(Se'ls menja.)


  • Vinyeta 2:

Estan dins l'estoig junt amb altres objectes, intenten dormir però no poden, es poden a contar ovelletes.
Surten la goma i el llàpis.
DIÀLEG:
Goma: Què podem fer per a dormir?
Llàpis: No ho se..
Llàpis: Ja ho tinc! Contem ovelles!
Goma: Em sembla molt bona idea.

  • Vinyeta 3
Han anat a parar dins d'una paperera, no saben com. La desesperació els porta a menjar-se entre ells.
Surten tots tres personatges.
DIÀLEG:
Llàpis: No entenc que hi fem aquí.
Goma: Ni jo...
Estoig: Jo tampoc i faré alguna bogeria.
(Llàpis i goma es miren.)
Llàpis i goma: Noo..
(Estoig se'ls menja i mor de bogeria.)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada