divendres, 5 d’octubre del 2012

L'art i el meu artista preferit.

L'art.

Per mi l'art no ha d'arribar a la perfecció hi ha coses molt simples que es poden considerar art.
Crec que el que crea art, expresa el que sent i el que vol arribar a fer sentir als que reben el que ha creat.
Quan dic que l'art no ha d'arribar a la perfecció, em refereixo a que un graffiti es pot considerar art igual que el quandre més valorat del mercat.

Acción Poética.
Com per exemple Acción Poética, és un grup literari-mural que escriu frases a parets o murs de les ciutats. I firman amb el nom de Acción Poética.



El Crit - Eduard Munch

O el famos quadre del Crit
d'Eduard Munch









El meu artista preferit.


Robe Iniesta.
L'artista que he escollit jo, es diu Roberto Iniesta (Robe) , compositor, escriptor, cantant i guitarrista d'un dels meus grups de rock espanyol preferits, Extremoduro. L'he escollit perquè les lletres que escriu per les seves cançons, em fan sentir identificada, són lletres escrites amb sentiment. I per mi el que fa és art.

















.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada