dilluns, 8 d’octubre del 2012

Robe Iniesta: introducció del seu món.

L'artista que he escollit jo, es diu Roberto Iniesta (Robe) , compositor, escriptor, cantant i guitarrista d'un dels meus grups de rock espanyol preferits, Extremoduro. Va néixer a Plasencia, Extremadura, el 16 de maig del 1962. Amb 20 anys escriu les seves primeres lletres, per el seu grup Dosis Letal. Crea el grup Extremoduro l'any 1987 i el 1989 treu el seu primer disc amb el grup. El grup en si, també m'agrada perquè és poc comercial, i la música que no és molt comercial m'agrada més que la que coneix tothom. Com he comentat també és escriptor, i l'any 2009 publica la seva primera novel·la titulada:'El viaje intimo de la locura' Ell diu que es considera poeta més que cantant. Ja que moltes de les seves lletres són amb estructura poètica. L'he escollit perquè les cançons, em fan sentir identificada, són lletres escrites amb sentiment i entonació. I per mi el que fa és art. La meva cançó preferida del grup forma part del disc La ley innata, album de l'any 2008.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada