dimarts, 2 d’octubre del 2012

Intel·ligències múltiples.

De les varies intel·ligències múltiples, la principal amb la que em sento identificada és la lingüística.
Sóc una persona a la que els números no son el seu fort, però les lletres, em fascinen. M'agrada molt escriure i llegir. Admiro la poesia, per mi és un do que no qualsevol persona té o pot arribar a tenir. Has de sentir el que escrius i posar-hi esforç, amb una poesia pots arribar a fer sentir coses al lector. La meva llengua és el català, però acostumo a llegir amb castellà.
També em sento identificada amb la interpersonal. Considero que tinc bastant maduresa per la meva edat. Poques persones tenen la capacitat d'escoltar-se a un mateix i escoltar als altres, acceptar critiques, diferents punts de vista i ajudar i ajudar-se. Has de tenir una ment oberta, i tenir empatia. Jo em sento bé al ajudar a una persona al aconsellar-la, escoltar-la.... És de molta gratitud saber que has pogut ajudar a algú.
Les altres intel·ligències múltiples no acaben d'encaixar amb mi.

1 comentari:

  1. llegir en castellà, no amb castellà.

    empatia, no ampatia.

    n'hi ha d'altres també.

    una bona escriptora es preocupa per l'ortografia ;

    ResponElimina